تجربه های شکست افراد مشهور موفق شده

تجربه های شکست افراد مشهور موفق شده

موفقیت همیشه لذت بخش است. لذت بخش تر؛ موفقیت دوباره بعد از شکست خوردن است. حتما حرفم را قبول دارید. حتما هم در زندگی این مورد را تجربه کرده اید. اصلا راه رسیدن به موفقیت ایده آل، شکست خوردن است. اکثر افراد مهم در دنیا شکست را تجربه کرده اند حتی شکست های بسیار سخت. اما برای به اثبات رساندن خود دوباره تلاش کرده اند. در این مطلب می خواهیم به چند تن از افراد بزرگ دنیا که بعد از شکست طعم دلچسب موفقیت را چشیده اند، بپردازیم.

تجربه های موفقیت افراد مشهور شکست خورده
۱) اولین شخصیت یک مجری است. نامش “اپرا” است. این مجری به کرات شکست های سنگینی را تجربه کرد؛ آنهم از دوران نوجوانی وقتی که مورد تجاوز عمو و پسرعموهایش قرار گرفت. جالب است بدانید که در سن ۱۴ سالگی فرزندی بدنیا آورد که بعد از متولد شدن درگذشت. این مجری از کار خود نیز به دلیل احساسات بیش از اندازه اش اخراج شد. اما این پایان کار نبود چرا که همین ویژگی اش باعث شد دوباره سرپا شود. یعنی احساساتی شدن بیش از اندازه این خانم مجری؛ پلی برای میلیاردر شدن او شد. او معتقد است واژه ای به نام شکست وجود خارجی ندارد.

۲) ادیسون فردی بود که او را به نام احمق میشناختند، اطرافیان او بر این باور بودند که وی بسیار کند ذهن است و چیزی نمی تواند یاد بگیرد. اما ادیسون هیچ وقت زیر بار چنین حرف هایی نرفت و در نهایت آن چیزی شد که همه ما آن را می دانیم. او معتقد بود در کارهایش به هیچ عنوان شکست نخورده است فقط راه هایی را پیدا کرده بود که به موفقیت ختم نشده بود.

همچنین بخوانید:  مهم ترین رازهای موفقیت افراد ثروتمند که مردم عادی نمی دانند!

۳) آلبرت انیشتن نفر بعدی این لیست است. کسی که حتی توان خواندن تا سن ۷ سالگی را نداشت. اما حالا او را بعنوان پدر فیزیک دنیا می شناسند.

۴) خواننده ای به نام شان کارتر که هم اکنون به نام jay-z شناخته می شود، در اوایل فعالیت خود نتوانست سلیقه های افراد را ارضا کند. جالب است که حتی اولین سی دی آهنگ هایش نیز به فروش نرفت. اما با تلاشش حالا یکی از افرادی است که جایزه های متعددی در این زمینه کسب کرده است.

۵) کسی نیست که اسم هنری فُرد را نشنیده باشد؛ حتی اگر از صنعت ماشین چیزی نداند. او یکی از کسانی بوده است که در کارش بسیار طعم ورشکستی را چشیده است. اما حالا او یکی از پیشتازترین افرادی است که در زمینه ی اتومبیل سازی در حال فعالیت است.

۶) اگر اسم بیل گیتس را بشنوید، بلافاصله شرکت مایکروسافت به ذهن تان خطور می کند و سپس هیجان زده به این فکر می کنید که وی براحتی به این حجم از سرمایه رسیده است اما جالب است اگر بدانید اولین دستگاهی که بیل گیتس آن را ساخت و تا مرحله فروش هم پیش رفت دستگاهی بود که کارش تحلیل اطلاعات ترافیکی بود؛ اما درست زمانی که قصد فروش آن را داشت متوجه شد که دستگاهش کار نمی کند و این اولین طعم ورشکستگی بیل گیتس بوده است.

۷) آبراهام لینکلن یکی از افرادی بود که رویایش رسیدن به کاخ سفید بود. وی طعم شکست را وقتی که در ارتش حضور داشت، تجربه کرده بود. حتی در کسب و کار خود نیز به توفیق خاصی دست نیافته بود. تا اینکه با تلاش های مداوم خود توانست خود را بعنوان رئیس جمهور آمریکا بر مسند کار ببیند.

همچنین بخوانید:  ناگفته هایی از آمازون که نمی دانستید

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود