تبلیغات بنری چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

تبلیغات بنری

چطور با تراکت، بنر و بروشور تبلیغات کنیم؟

تراکت، بنر و بروشور روش های تبلیغاتی هستند که در کسب و کارهای مختلفی به کار گرفته می شوند و تبلیغات بنری معمولا تاثیرگزارترین روش محسوب میشوند، شاید بارها آن ها را دیده اید. برخی از این ابزارهای تبلیغاتی موفق و تاثیرگذار بوده و برخی از آنها متاسفانه به زباله دان ها ریخته می شوند. در این ابزارهای تبلیغاتی ، با کمک جملات و تصاویر ساده و روشی آسان برای توزیع ، کار تبلیغات را صورت می دهند.

 

روش‌های مختلف پخش تراکت و بروشور

وقتی تبلیغات بنری قال انجام نباشد میتوان برای توزیع تراکت و بروشور‌های تبلیغاتی از چند روش استفاده می شود که می توان به آن ها چنین اشاره نمود:

–بروشور و تراکت در نمایشگاه و معابر توزیع شود.

-بروشور و تراکت ها در مغازه ها ، منازل و معابر چسبانیده شود.

-تراکت ها بین خودروها توزیع شود.

-تراکت و بروشور در سازمان ها و شرکت ها توزیع شود.

 

نکاتی مهم در خصوص تاثیرگذاری تراکت ، بنر و بروشور

1- طراحی ، تولید و پخش مناسب

بروشور ، بنر و تراکت از جمله ابزارهای تبلیغاتی مانند تبلیغات بنری هستند که می بایست طراحی ، چاپ و توزیع شوند. شناخت بیشتر و حرفه ای تر به این روند می تواند نتیجه ی کار را موثر تر نماید و کیفیت آن را بالا ببرد.

نکته ای که این جا مطرح است این است که در کنار طراحی و تهیه با کیفیت کار ، لازم است که برای پخش آن ها نیز برنامه ریزی مناسبی انجام شود. این بدان معناست که مواردی را بررسی کنید که با کسب و کار در ارتباط باشد . بررسی مواردی همچون بازار هدف ، روشهای مناسب برای توزیع تراکت و بروشور نیاز است . از سوی دیگر جدول زمان بندی نیاز است تا توزیع آن ها به صورت مستمر و مداوم باشد تا بتواند تاثیر گذاری موثری داشته باشد. در کنار این موارد توزیع کننده ی اوراق تبلیغاتی نیز نقش و مسئولیت مهمی را به عهده دارد. این مهم است که در این خصوص دارای مهارت های حرفه ای باشد.

همچنین بخوانید:  10 قانون برتر موفقیت در زندگی

 

2- شناخت بازار هدف

از نکات مهمی که بایستی در خصوص طراحی اولیه تراکت و بروشورها مد نظر قرار گیرد این است که مخاطبین کسب و کار خود را شناسایی کنید. در این خصوص با توجه بیشتری عمل کنید تا نتیجه ی نهایی مطلوب تر باشد. در این خصوص خوب است که جنسیت و سن مخاطب ها را منظور کنید. این موضوع می تواند در تصاویر و رنگ و نقشی که برای طراحی منظور شده است موثر باشد.

 

تبلیغات بنری

 

3- شرایط زمانی و مکانی مناسب

به خاطر داشته باشید که مهم است که موقعیت مکانی و زمانی مناسبی را برای توزیع انتخاب نمایید تا متناسب با کسب و کار شما باشد و حضور افراد بتواند مشتری های واقعی را برای شما ایجاد نماید.

 

4- استفاده از کلمات برجسته و شفاف

شاید شما هم قبول داشته باشید که ظاهر اولیه تبلیغات بنری، تراکتی و یا بروشور می تواند در نگاه اول مخاطب را جذب نماید استفاده از کلمات ، اندازه و شکل آن ها بسیار تاثیر گذار است. تیترها عمدتا در چند ثانیه ی اول به خوبی مشتری را جذب خود می کند. از کلمات جذاب و شفاف در تیترها می توان استفاده نمود کلماتی که کسب وکار شما را نیز عنوان می کند.

 

5- تمرکز بر روی مخاطب

زمانی که قرار است تبلیغات از طریق بروشور و تراکت انجام شود ، اطلاع رسانی های اولیه انجام شده و لازم است که در مسیر ارتباطهای مستقیمی با مشتریان بالقوه قرار گیرید. توجه کنید که گسترش محصولات و یا خدمات به تنهایی نمی تواند در بازاریابی موثر باشد ، اغلب مشتریان برایشان مهم است که میزان اهمیتی که کسب و کارها برایشان قائل هستند، چه میزان است. بنابر این تقاضا و نیازهای مخاطبین را در اولویت قرار دهید.

همچنین بخوانید:  دروغ هایی که جلوی موفقیت ما را میگیرند!

6- تخفیف : این یک کلمه ی کاملا موثر است که در هر شرایطی می تواند مخاطبین را به سوی خود جلب نماید عناوینی همچون حراج و تخفیف با فونت و اندازه ی مناسب و در طراحی های جذاب می تواند در بازاریابی با تراکت و بروشور ها بسیار موثر باشد.

 

تکنیک های مفید در استفاده از تبلیغات میدانی

تکنیک تبلیغات میدانی بدین صورت است که از نیروهای انسانی برای ارتباط مستقیم با مخاطبان استفاده می شود این موضوع می تواند باعث شود برخلاف تبلیغات بنری ، در لحظه کالا و خدمات خود را معرفی کرده و بازخورد مشتریان را ببینید و در تصمیم گیری مشتری موثر باشید و در شناخت برند خود را به خوبی عمل نمایید. این خود یکی مسیر عالی است تا بتوانید بازخوردهای مخاطبان را بسنجید و روش های اقناع مشتریان را بیابید. می توان گفت این روشی موثر در تبلیغات می باشد که بیش از دیگر روش ها تاثیر گذار است. در این میان می توان انواع تبلیغات میدانی را که می تواند کاربردی باشد ، شرح داد :

 

روش سمپلینگ

در این روش از تبلیغات میدانی ، فردی که دارای ظاهری آراسته دارد در مسیر رفت و آمد افراد با آن ها روبرو شده و بروشور ، تراکت و یا نمونه ای از محصول را برای تست خواهد داد و تلاش خواهد کرد که مشتری را جذب نماید. هنگامی که فرد بروشور و یا تست را می پذیرد ، با کلامی دلنشین مشخصاتی از برند و خدمات را ارائه می دهد و مشتری را به سوی محل فروش کالا هدایت می کند. این روش یکی از روش های بسیار موثر در تبلیغ میدانی است زیرا با تست محصول ، می توان اعتماد مشتری را ایجاد کرده و با ایجاد یک ارتباط مناسب ، به ابهام های مشتریان در خصوص محصول پاسخ داده و خرید را قطعی نمود.

همچنین بخوانید:  چگونگی تعیین اهداف کوتاه مدت برای داشتن زندگی موفق

 

خودروی تبلیغاتی

استفاده از یک وسیله ی سواری مانند ون می تواند یک ابزار تبلیغات بنری و میدانی موثر باشد . کافیست برچسب و بنرهای تبلیغاتی را که می تواند معرف کسب و کار تان باشد بر روی آن بچسبانید. امروزه در بازار روش های تبلیغاتی بسیاری مرسوم است اما این روش یکی از روش های بسیار خاص است که می تواند هنگام حرکت در شهر به عنوان یک تبلیغ سیار عمل نماید.

 

ایونت یا رویداد

این نوع از تبلیغات می تواند به صورت آنلاین باشد و یا به روش آفلاین انجام شود. کسانی که در این رویداد حاضر هستند اسپانسر و یا میزبان هستند. از این روش می توانید برای ارتباط با سازمان ها و گروه ها استفاده کنید تا بتوانید توضیحات و اطلاعات بیشتری را به مشتریان داده و بر ذهن آن ها تاثیر بگذارید.

 

خرید مخفیانه

در این روش از بازاریابی شما می توانید شخص یا اشخاصی را در اختیار بگیرید که از محصولات و خدمات شما استفاده کرده و تجربیات خود را با مشتریان به اشتراک بگذارند این می تواند در جذب مشتری های بالقوه بسیار موثر باشد و کسب و کار شما را رونق بخشد.

روش های دیگری نیز در تبلیغات میدانی مطرح است . می توان گفت این خود یک روش بسیار کارآمد در بازاریابی است که دارای بازدهی بسیار بالایی است و در زمان کمتر و با سرعت می تواند مخاطبین شما را به مشتریان واقعی تبیدل نماید و باعث گسترش روز آفزون کسب و کار شما گردد. به خاطر داشته باشید در خصوص تبلیغات و بازار یابی ، گاهی نیاز است تا از ابزارهای گوناگونی به طور همزمان بهره گیرید و توجه خود را به تقاضا و سلایق مشتریان معطوف نمایید تا بتوانید به خوبی و در کوتاه ترین زمان ممکن تاثیرگذار باشید.

میتونید برای اطلاع از جدیدتری روش های افزایش فروش و جذب مشتری در دوره فروش فوق العاده و یا دوره رایگان 21 تکنیک افزایش فروش ما شرکت کنید.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود