به این سه دلیل کسب و کارتان شکست می خورد

به این سه دلیل کسب و کارتان شکست می خورد

به این سه دلیل کسب و کارتان شکست می خورداشتباهات زیادی در اداره سایت سبب می شود تا نتیجه ای جز شکست عاید آدم نشود. من میخواهم به سه موضوعی اشاره کنم که شاید در نگاه اول، انجام دادن آنها خوب به نظر برسد. اما خواهید دید که هر کار درست را هم که نابجا انجام بدهیم منجر به شکست خواهد شد. تولید محتوا بسیار کار خوبیست. اما اکثر تولید کننده های محتوا بعد از مدتی از این کار دست می کشند. چون مشاهده می کنند که مطالب را انگاری فقط برای خودشان می نویسند و بازدید کننده ای ندارند. شاید شمایی که الان در حال خواندن این متن هستید هم همین اوضاع را دارید. حالا خوب گوش دهید:

به این سه دلیل کسب و کارتان شکست می خورد
به این سه دلیل کسب و کارتان شکست می خورد

۱) تکراری هستید و الگوبرداری می کنید!

البته طبیعی است که الگو برداری می تواند کمک کنند باشد. اما اگر تولید محتوای ۱۰۰ درصد هم که داشته باشید ولی طرح تان الگوبرداری از جای دیگر باشد قطعا موفق نخواهید شد. باید نحوه کارتان اختصاصی خودتان باشد. لذا زمنی که جزئیات کار با محتوای خوب همراه شود، آنوقت باید انتظار دیده شدن داشته باشید.

۲) فعالیت در همان ابتدای کار در شبکه های اجتماعی

البته که فعالیت در شبکه های اجتماعی مهم است. اما اشتباه آنجاست که بلافاصله پس از راه اندازی یک کسب و کار می خواهید در این گونه شبکه ها فعالیت کنید. اطمینان داشته باشید که اگر بهترین مطالب را در خصوص موضوع سایت‌تان تولید کنید باز هم نمی توانید بازدیدی بیشتر از بازدیدی که یک دختر در حال رقص می گیرد؛ بگیرید. شما باید راه جذب بازدید در انواع شبکه های اجتماعی را بلد باشید. فرض کنید وارد ایسنتاگرام شدید و با این ۴ عنوان روبرو شدید:

همچنین بخوانید:  چطور توانایی فروش درآمد شما را سه برابر می کند؟

۱) روش حل تابع با استفاده از …

۲) حمله ایران به آمریکا کلیک خورد

۳) به هر ایرانی ماهانه ۱ میلیون داده می شود!

۴) عجب قیافه ی خزی داره! خودتون ببینید!

قطعا هر لینکی را باز کنید به سراغ اولی نخواهید رفت. چرا که کسی برای یاد گرفتن به اینستگرام نمی آید. پس بدانید در کجا باید چه کاری را جهت جذب مخاطب انجام دهید.

۳) ادای معلم ها را در می آورید

اکثر تولیدکننده های مطلب می خواهند به زور چیزی را به کاربر یاد دهند. یا اینکه قصد دارند به اجبار طرف را وادار به خرید کنند. اگر یه لحظه خودمان را جای کاربر بگذاریم، می فهمیم که چقدر روش افتضاحی را در پیش گرفته ایم. نباید بگذارید کاربر حس کند که شما می خواهید نقش معلم یا یاددهنده را برای او بازی کنید. معمولا معلم ها آدم های خشکی هستند. همه ما در مدرسه این گونه معلم ها را تجربه کرده ایم و حس خوبی نسبت به آنها نداریم. فکر می کنیم که می خواهند روزمان را خراب کنند. شما اگر می خواهید موضوعی را توضیح دهید باید به روش درست و حتی عامیانه و حرف های خودمانی انجام دهید تا کاربر حس کند می خواهید با او همزاد پنداری کنید. توصیه می کنیم در نوشتن

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود