بهترین راهکار ها برای بهبود کمپین تبلیغاتی

بهترین راهکار ها برای بهبود کمپین تبلیغاتی

بهترین راهکار ها برای بهبود کمپین تبلیغاتیبهترین راهکار ها برای بهبود کمپین تبلیغاتی

اینکه بتوانید مخاطبان مورد نظر خود را جذب تبلیغات کنید کار دشواری است. در اینجا به نکاتی درباره بهبود کمپین و افزایش میزان موفقیت اشاره شده است.

۱)ابتدا اهداف کاری خود را به طور واضح تعریف کرده و آنها را اولویت بندی کنید. اگر نمی دانید هدف شما در خصوص بازدهی سرمایه چیست، باید کشش حجم کمپین را در سطوح مختلف بازدهی سرمایه آزمایش کنید.

۲)برای هر یک از کمپین هایی که راه اندازی می کنید، دو یا سه فروشنده را امتحان کنید. بر اساس اینکه افراد مورد اعتماد شما چه چیزهایی را امتحان یا توصیه کرده اند، فروشنده خود را انتخاب کنید. اگر این امکان وجود ندارد، راه دیگر برای انتخاب فروشندگان از قبل آن است که دریابید آنها چقدر به سهام مهندسین و توسعه دهندگان در بین کارکنان اهمیت می دهند. پس از انتخاب فروشنده، به مدت یک تا دو ماه کمپین های آزمایشی را برگزار کنید. سپس بر اساس اینکه کدام شرکت به بهترین نحو اهداف کاری خود را محقق می سازد، بهترین فروشنده را انتخاب نمایید.

۳)مطمئن شوید که کمپین های شما کاملاً کاربر-محور هستند. راهبردهای کاری خود را باید بر این اساس مشخص کنید که آیا هدف شما مخاطبین فعلی هستند یا کاربران جدید. معمولاً جذب کاربران جدید نسبت به تبدیل مخاطب فعلی پر هزینه تر است. بنابراین باید بودجه و اهداف خود را بر این اساس تنظیم کنید. اگر درباره نحوه تقسیم بندی مطمئن نیستید، میزان مشتریان جدید یا بازدیدکنندگان منحصر به فرد را پیگیری کرده و بودجه خود را تنظیم کنید.

همچنین بخوانید:  ۵ نکته ضروری برای طراحی وبسایت حرفه ای در کسب و کار اینترنتی

۴)با مسیر مشتری خود آشنا شوید. سعی کنید یک میانگین زمانی بین اولین بازدید و تبدیل، تعداد پرداخت به ازای کلیک ها در هر تبدیل، نرخ عقبگرد در هر مرحله از مسیر، تعداد خرید از مشتریان قدیمی و نرخ فروش مشتریان جدید در هر کانان و غیره را به طور کلی مرور کنید. این کار موجب می شود با رفتار خرید مشتری خود آشنا شوید.

۵)مدل انتساب خود را به چالش بکشید.

۶)از فروشنده خود بخواهید دیدگاه های کاری مربوطه را به اشتراک بگذارید. هر چقدر تعداد کمپین های بیشتری را برگزار کنید، بهتر می آموزید که باید چه پرسش هایی را مطرح کنید تا ارزشمندترین دیدگاه ها را از داده های خود به دست آورید. برای شروع، از فروشندگان خود بخواهید به شما بگویند که معمولاً چه اطلاعاتی را با مشتریان خود به اشتراک می گذارند.

۷)تحلیلگران داده خانگی استخدام کنید. با این کار می توانید از تمام داده های به اشتراک گذاشته شده به بهترین نحو استفاده کنید. تحلیلگران شما مجموعه داده ها را به چالش می کشند تا شما بتوانید خواسته های خود را در هر کمپینی اصلاح کنید.

۸)حضور خود را در بخش پولی به حداکثر برسانید. آیا فروشندگان شما با ناشر ارتباط مستقیم دارند یا فقط به پلتفرم وصل هستند؟ آیا شما اغلب می بینید که بنرهای تبلیغاتی تان در وب سایت های پولی نشان داده می شوند؟ اگر شما و همکارانتان تبلیغات خود را در سایت های پولی نمی بینید، چگونه مخاطبین شما آنها را مشاهده کنند؟ از فروشنده خود بخواهید روند خرید را توضیح دهند و نمونه هایی از ناشران پولی را که با آنها روابط مستقیم دارند ذکر کنند.

همچنین بخوانید:  ترفندهای هوشمندانه و ساده برای کسب موفقیت در استقلال مالی

۹)مطمئن شوید که کمپین های نمایشی برای تلفن همراه بهینه سازی شده اند.

۱۰)راهبرد تبلیغاتی خود را با دستگاه های مختلف ادغام کنید.

منبع: آموزش طراحی کمپین

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود