موثرترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام

موثرترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام

امروزه اغلب افراد مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام را به خوبی می شناسند. در میان شبکه های اجتماعی یکی از محبوب ترین برنامه ها به شمار می آید که به عنوان یکی از بزرگترین ویترین های اینترنتی و آنلاین در اختیار کاربران قرار گرفته است و درحال حاضر در میان ایرانیان بسیار پرکاربرد است .

اگر قصد فروش کالایی که آن را تولید کرده اید ، دارید و یا می خواهید خدماتی را ارائه دهید می توانید از فرصتی که اینستاگرام در اختیارتان قرار داده است بهره گیرید و درآمد مناسبی را کسب نمایید. برای اینکه بدانید چطور از اینستاگرام کسب درآمد کنیم می توانید این مقاله را با ما مطالعه کرده و به ایده های پیشنهادی آن به خوبی توجه کرده و آن ها را به کار ببندید و یا از آن ها کلیدی دریافت کنید تا با خلاقیت خودتان کسب و کاری پولساز را راه بیندازید. همین جا لازم است متذکر شویم که وجود فالوورهای بالا ، الزاما نشانه ی فروش بالاتر نیست آن چه که در فروش اهمیت دارد این است که کاربرانی واقعی را جذب کرده باشید که بتوانند مشتریان همیشگی شما شوند . اما شکی نیست که تلاش در خصوص بالابردن تعداد فالوور در اینستاگرام می تواند شرایطی را ایجاد نماید که تعداد مشتریان شما نیز افزایش یابد.

این یک حقیقت است که امروزه اینستاگرام تنها ابزاری برای سرگرمی و تفریح به شمار نمی آید و برای بسیار از افراد یک وسیله ی مطمئن برای کسب درآمد محسوب می شود. بنابر این سعی کنید با استفاده از پست های جذاب و کارآمد ، فالوورهای واقعی و مشتریانی بالقوه را جذب نمایید.

 

چگونگی راه اندازی کسب و کار اینستاگرامی

ایجاد صفحه های عمومی

درصورتی که ایده ای برای راه اندازی کسب و کاری ندارید می توانید صفحه های عمومی را ایجاد نمایید که در آن عموم مردم مخاطب این پیج باشند و با مطالبی همچون کلیپ های طنز ، سرگرمی ، دلنوشته ، متون خاص و انگیزشی و دیگر مطالب سرگرمی و تفریح ، کاربران اینستاگرامی زیادی را جذب نمایید .

در صورتی که این کار را با اصول خاص و با کیفیت بالا انجام دهید در مدت زمان کوتاهی می توانید تعداد مخاطب زیادی داشته و به پیجی پر بازدید تبدیل شده و از آن به عنوان تبلیغات استفاده کنید و درآمد خوبی نیز از این راه کسب نمایید.

این مهم است که سوار بر موج احساسات مخاطبان حرکت کرده و با خلاقیت و به روز رسانی مطالب در شکل ها و موقعیت های مختلف ، مطالبی را در حد استاندارد ایجاد نمایید . با کمی پشتکار و البته نوآوری و خلاقیت می توانید در این زمینه موفق باشید.

 

از مهارت خود استفاده نمایید

در صورتی که در زمینه ای مهارت خاصی دارید می توانید به خوبی از تخصص خود پولسازی کنید . به عنوان مثال می توانید دوره های اموزشی برگزار کنید ، این کار را با کمک ویدئوهای آموزشی جذاب با دیگران به اشتراک بگذاری تا بتوانید اعتماد کاربران را به خوبی جلب نمایید و با این کار است که پیشنهادات زیادی از بابت کلاس های خصوصی خواهید داشت . و یا آن که در خصوص موبایل ، اطلاعات خوبی دارید در این خصوص می توانید محتوا سازی کرده و آموزش های ویدئویی را ایجاد کنید و با این کار مخاطبان را جذب کرده و خدمات خود را نیز ارائه نمایید این کار می تواند در تمامی زمینه ها موثر باشد.

همچنین بخوانید:  الگوریتم اینستاگرام چطور کار می کند؟

 

روش های کسب درآمد در اینستاگرام

رستوران و کافه گردی

شاید شما هم دیده باشید که امروزه رستوران گردی و کافه گردی در اینستاگرام تبدیل به یک ایده ی پولساز شده است . برخی از افراد از این گردش ها محتوا و ویدئوهای زیبا و هیجان انگیزی را تهیه می کنند و با این کار هم مخاطبان را جذب پست خود کرده اند و هم رستوران ها از این روش سود می برند شاید نیاز باشد که در ابتدای کار پست های رایگان برای رستوران ها بگذارید

اما دیری نمی پاید که با افزایش مخاطب های شما ، رستوران ها خود داوطلب پرداخت هزینه به شما هستند تا کار تبلیغ اینستاگرامی آن ها را انجام دهید و برای این کار حاضرند هزینه های خوبی را پرداخت نمایند.

 

ایده ی هتل‌گردی

این ایده نیز همانند ایده ی فوق می تواند بسیار پولساز باشد البته این روش چندان به چشم نمی خورد اما در صورتی که اهل مسافرت هستید و هتل ها را می شناسید می توانید با ایجاد پست های زیبا و کامل از این هتل ها و معرفی و بررسی آن ها ، برای خود مخاطبان زیادی را جذب نمایید .

این نکته را مد نظر داشته باشید که با کمی روابط عمومی قوی و تهیه ی ویدئویی مناسب می توانید ابتدا به تبلیغ رایگان این هتل ها بپردازید این ایده به خصوص در اقامتگاه های بوم گردی می تواند به خوبی عمل نماید معرفی فضاهایی ناب در کنار طبیعت که کمتر شناخته شده اند می تواند در جذب مخاطب شما را یاری نماید . در صورتی که بدون اغراق به این کار بپردازید و برای آن وقت و خلاقیت به خرج دهید در مدت کوتاهی بابت تبلیغ به سراغ شما می آیند.

 

راه اندازی آموزش

اگر تخصص خاصی دارید می توانید ابتدا آموزش رایگان را در پیچ خود داشته باشید تا مخاطبان زیادی را جذب نمایید این مهم است که به خوبی در موضوعی که می خواهید آموزش دهید مهارت داشته باشید . برگزاری کلاس ها و ورک شاپ ها می تواند برای شما درآمد زایی خوبی داشته باشد . این امکان نیز وجود دارد که از مراحل آموزشی خود ، ویدئو تهیه کنید و آن ها را در پکیج های مختلفی به فروش برسانید .

 

کسب درآمد از اینستاگرام

 

 نکات مهم کلیدی در کسب و کار اینستاگرامی

مدیریت پیج های اینستاگرام

یکی از کارهایی که امروزه بسیار مرسوم شده است این است که کسب و کارهای بسیاری ، مدیریت صفحات اینستاگرام خود را به افرادی که تخصص این کار را دارند می سپارند این نکته مهم است که خود را با تمامی قواعد و اصول و روش های کارآمد در اینستاگرام آشنا کرده و به آن تسلط کافی داشته باشید این کار می تواند درآمد زایی خوبی را برای شما ایجاد نموده و به مرور با کسب تجربیات بیشتر ، تعداد پیج های بیشتری را در اختیار بگیرید.

همچنین بخوانید:  سایز دقیق پست و استوری اینستاگرام (2024)

 

طراحی گرافیکی

یکی از شغل هایی که امروزه بسیار کاربرد دارد طراحی گرافیک است در صورتی که یک طراح حرفه ای هستید می توانید چند طرح نمونه را در پیج خود به اشتراک گذاشته و یا به آموزش حرفه ای طراحی بپردازید این کار باعث می شود که در کنار سفارش کار ، از آموزش نیز درآمد خوبی داشته باشید .

برای بسیاری از افراد برای کسب و کارشان ، نیاز به طراحی پست و تصاویر شان در اینستاگرام دارند و برایشان کار آسانی نیست بدین ترتیب در صورتی که خلاق بوده و پشتکار خوبی داشته باشید می توانید سفارش کارهای بسیار خوبی را دریافت نمایید .

 

ایده ی عکاس

به خوبی می توان گفت که عکاسی همچنان کسب و کاری پولساز است به خصوص که امروزه در اینستاگرام عکس ها ی جذاب و با کیفیت می تواند بسیار در جذب مخاطب موثر باشد و اغلب افراد حاضرند برای عکس های مرغوب هزینه بپردازند . کافیست نمونه کارهای خود را به اشتراک گذاشته و با تهیه ی عکس هایی زیبا درآمد خوبی را کسب نمایید .

این کار می تواند شرایط عکاسی از سمینار ها و ورک شاپ ها را نیز برای شما ایجاد نماید . عکس های حرفه ای ما از محصولات و خدمات کسب و کارهای دیگر می تواند برای شما پولساز باشد.

 

کسب درآمد از اینستاگرام

کسب و کار در اینستاگرام

فیلم برداری و ادیتور فیلم

شاید در گذشته کارآیی فیلم برداری به مراسم های خاصی محدود می شد اما اکنون ایجاد پست های ویدئویی مرغوب و با کیفیت که بتواند مفاهیم را به خوبی منتقل نماید برای بسیار از کسب و کارهایی که در اینستاگرام کار تبلیغ کالایشان را انجام می دهند ، ضروری شده است . در صورتی که تدوین و فیلم برداری را به خوبی می دانید با ایجاد تیزرهای تبلیغاتی می تواند درآمدی جذاب را برای خود فراهم نمایید.

 

بلاگر در اینستاگرام

شاید نام بلاگر ها را در اینستاگرام شنیده باشید این افراد که دارای روابط عمومی بالایی هستند و به خوبی می توانند محتواهای جذاب را تولید نمایید و دیگران را تشویق و ترغیب نمایند تا از خدمات و کالای شما استفاده کنند . بلاگر ها در موضوعات متفاوتی کار می کنند این کار نیاز به کسب مهارت های مختلفی دارد که در صورتی که می خواهید آن را به عنوان کسب درآمد خود برگزینید بهتر است کمی در این زمینه تحقیق و مطالعه نمایید.

 

راه های کسب درآمد از اینستاگرام

تبلیغات

برخی از صفحات اینستاگرامی به صورت مستقیم کار تبلیغات را برای خود انجام می دهند اما وجود صفحات تبلیغاتی که می توانند محتواهایی قوی و جذاب را تولید کنند و در موضوعات متفاوتی کار می کنند امروزه در اینستاگرام بسیار مورد توجه هستند این نوع از پیج ها توانسته اند به جهت بازدید های زیادی که دارند و تعداد فالوورهایشان تبلیغات خوبی را گرفته و از این راه درآمد خوبی را نیز به دست آورند این نوع از صفحات تبلیغاتی عمدتا در زمینه های طنز و تفریح و سرگرمی ، اخبار و موسیقی فعالیت دارند.

همچنین بخوانید:  همه آنچه باید درباره کسب و کار خانگی با اینستاگرام بدانید

 

همکاری در فروش

اگر تولید کننده نیستید و یا خدماتی را نمی توانید مستقیما ارائه نمایید می توانید به عنوان عرضه کننده با یکی از تولید کنندگان و یا تامین کنندگان همکاری نمایید و برای آن ها فروش نمایید این کار می تواند سود خوبی را برای شما به همراه داشته باشد فقط بایستی دقت داشته باشید که سراغ واسطه ها نروید و از کیفیت و مرغوبیت کالا و یا خدماتی که می خواهید به فروش برسانید کاملا اطمینان حاصل نمایید همچنین یکی از کارهایی که نیاز است به آن مسلط باشید شناسایی بازار و بازاریابی است.

 

پیج سرگرمی

در صورتی که می توانید یک صفحه اینستاگرامی با موضوع سرگرمی ایجاد نمایید که خلاقانه نیز باشد می توانید در کوتاه ترین زمان ، مخاطبان زیادی را جذب نمایید وجود تعامل بالا در پیج های سرگرمی می تواند به سرعت صفحه ی اینستاگرامی شما را رشد دهد وجود مسابقات ، معماها و… می تواند مخاطبان را به چالش کشیده و تعداد کاربر زیادی را با خود همراه سازد . این یکی از آن ایده هایی است که وجود خلاقیت و ایده پردازی در ان می تواند بسیار در رشد و ارئقاء کیفی و درآمدی آن موثر باشد.

 

پیج موزیک

مخاطبان زیادی به سراغ پیج های موسیقی و موزیکی می روند از طرفی خوانندگان جدید نیز به دنبال جذب افرادی هستند که اهل موسیقی می باشند . با یک صفحه ی اینستاگرامی با موضوع موسیقی ، و استفاده از اخبار و کلیپ های خوانندگان می توانید مخاطبان زیادی را جذب کرده و حتی در زمینه ی پخش کردن موسیقی نیز فعالیت نمایید.

 

چه ایده ای در اینستاگرام پول یا مخاطب بیشتری دارد؟

اکنون با مطالعه ی این پیشنهادات پولساز به این می اندیشید که چطور از اینستاگرام کسب درآمد کنیم و چه ایده ای برای شما مناسب تر است و می تواند مخاطب های زیادی را جذب نماید . این را مدنظر داشته باشید که تمامی ایده ها مناسب هستند و مهم نحوه ی اجرای درست آن هاست . بهتر است بر اساس مهارت و تجربه ی خود وارد کسب و کار شوید.

نکته ی اولی که بسیاری در اینستاگرام به دنبال آن هستند جنبه ی سرگرمی است این موضوع دارای جنبه های متفاوتی است بعنوان مثال کلیپ های طنز و خنده دار ، یا سیاسی و داغ و یا حتی چالش های اینستاگرامی می تواند برای بسیار جذاب باشد . افراد به دنبال سرگرمی و البته دریافت احساسات متفاوت هستند حس هایی از غم و شادی ، غرور و یا اعتماد به نفس به همین دلیل است که کلیپ هایی که دارای چنین احساساتی هستند در اینستاگرام بهتر نتیجه گرفته اند.

 

حرف آخر

به خاطر داشته باشید که مهم است که ایده پردازی کرده و خلاقانه عمل کنید در صورتی که می خواهید کسب و کار اینستاگرامی را به تازگی شروع کنید بهتر است ایده ای تکراری را اجرا نکنید و به دنبال ایده های نو باشید . در صورتی که می خواهید بدانید چطور از اینستاگرام کسب درآمد کنید می توانید از مشاوران کارآمد ما کسب اطلاعات نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع نحوه راه اندازی یک پیج موفق میتونید در دوره کسب و کار اینستاگرامی و یا دوره رایگان پولسازی در اینستاگرام ما شرکت کنید.

 

حالا که تااینجای مقاله را مطالعه کردید پیشنهاد میکنیم صوت و ویدئوی زیر را که به نوعی تکمیل کننده پست هستند نیز مشاهده و گوش کنید تا اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

دوره های دکتر کاویانی

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود