۳ مورد از مهمترین نکته ها برای داشتن پیج موفق در اینستاگرام!

پیج موفق در اینستاگرام

پیج موفق در اینستاگرام

سلام عرض می­کنم خدمت دوستان عزیزم امیدوارم حالتون عالی باشه سر حال و پر انرژی باشید، خب تو این ویدیو قراره سه تا نکته برای داشتن یه پیج موفق در اینستاگرام رو درباره­اش صحبت کنیم، اینستا و حالا نه فقط اینستا شبکه ­های بستریه که شما می­تونید بساط کسب و کارو اونجا ایجاد کنید. خیلی ­ها هم این کارو کردن، خیلی­ ها هم می­دونن چنین فرصتی هست ولی هنوز واسش کاری نکردن. خیلی وقت­ها ما کاری انجام نمی­دیم چون دانشش رو نداریم یا شاید اصلا بهش فکر نکردیم ولی من از شما می­خوام بهش فکر کنید،

کسب و کارهای آنلاین، اینترنتی کردن کسب و کار در هر صورت برای شما منفعته، ببین شما یه کسب و کاری داری، برای شما یه آورده­ای داره همین آورده رو شما می­تونی چند برابرشو از دنیای آنلاین داشته باشی پس باید وارد این شیم.

پس سه نکته برای این که پیج اینستا خوب داشته باشید

 

 

چرا شما رو فالو کنم؟

اینه که شما وقتی می­خواین یه پیج اینستا تشکیل بدین باید یه سؤال مهم رو پاسخ بدید، سؤال اینه چرا مثلا من نوعی باید پیج شمارو فالو کنم؟ خیلی­ ها میان یه پیج ایجاد می­کنن یه مدت هم کار می­کنن بعدش هم می­گن نتیجه نداده جمعش می­کنن یا دیگه ادامه ­اش نمی­دن ولی به این سؤال واقعاً پاسخ ندادن چرا باید شمارو فالو کنن؟

مثلا شما وقتی مثلا پیج دندون پزشکی از دندون­های مردم داری یه سری عکس می­ذاری ؟؟؟  اونا چرا باید پیج­تونو فالو کنن؟ چه ارزشی به من انتقال می­ده؟اگه نتونید به این سؤال پاسخ بدید نمی­تونید پیج خوبی هم داشته باشید. مثلا شاید شما نکته ­ای که انتقال می­دید این باشه من دندونپزشکم نکاتی برای سلامتی دندون و دهان شما می­دم. خب این برای من یه ارزشی رو انتقال داده شاید من برای این ارزش پیج شمارو فالو کنیم ولی وقتی شما کسب و کاری رو ایجاد می­کنی هیچ ارزشی رو انتقال نمی­دی صرفاً مثلا در قالب یه کاتالوگ ازش استفاده میکنید خب طبیعتاً نتیجه ­ای نمی­گیرید خیلیا ازین روش پیج موفق در اینستاگرام نسیبشون نمیشه چون به این سؤال پاسخ ندادن.

 

محتوای با کیفیت برای پیج موفق در اینستاگرام

دومین مورد تو شبکه ­های اجتماعی الان دست زیاد شده، دست زیاد شده یعنی چی؟ یعنی شما تو هر زمینه ­ای بخوای وارد شی ده ­ها و صدها پیج هستن بخوان مشابه شما کار کنن. پس اگه من بخوام یکیو فالو کنم سعی می­کنم بهترین­ هارو فالو کنم، سعی می­کنم چند تای اولو فالو کنم دیگه حوصله ندارم صد تا پیجو فالو کنم.

توی شبکه ­های اجتماعی محتوا پادشاه اگه شما محتوا خاص ­تری باشی خب من پیج شمارو دنبال می­کنم فکر می­کنیم مثلا شما یه سری نکات در مورد لاغری می­گین اگه نکات شما مشابه همه پیج ­های دیگه باشه و کلی نکته­ ی کپی بذارید چرا من باید پیج شمارو فالو کنم؟ این دیگه اون ارزشه نیست اینو یادتون باشه محتوا پادشاه است، محتوای با کیفیته که افراد  رو در شبکه ­ها جذب پیج شما میکنه.

ببین خیلیا می­گن در روز چند تا محتوا بذاریم؟ به جای این باید فکر کنیم چند تا محتوای با کیفیت باید بذاریم؟ تعداد کمتر، کیفیت بیشتر باعث می­شه افراد شمارو دنبال کنن. توی حوزه­ ی کاری خودتون مطالعه باید زیاد داشته باشید، نمی­شه شما یه پیج داشته باشید انتظار داشته باشید قدرتمند بشه و مطالعه ­ای هم نداشته باشید. مطالعه باید باشه، باید در قالب یک متخصص سؤال شه. من وقتی پیج شمارو می­بینم باید به این نکته برسم که اون قدر داره به من ارزش قائل می­شه، ارزش انتقال می­ده و این قدر پیج شما جایگاه بالایی نسبت به رقباتون داره که من باید فالوش کنم اینم از نکته ­ی دوم.

 

چه محتوایی رو از شما انتظار دارن؟

نکته سوم که خیلی خیلی مهمه اینه شما اگه تو شبکه ­های اجتماعی هستین باید برای مخاطب­تون بنویسید، برای مخاطب­تون محتوا تولید کنیدولی می­دونید مشکل چیه؟ مشکل اینه خیلیا پیج ایجاد می­کنن برای دل خودشون صرفاً اون چیزی که خودش دوست داره انتقال می­ده اون آموزشی که خودش دوست داره در موردش صحبت می­کنه، اون نکته­ای که خودش دوست داره داره در موردش صحبت می­کنه.

شما باید دائما تو شبکه­ های اجتماعی به جای این که صحبت کنید بیشتر گوش بدید مخاطب­ها نسبت به محتواتون چه نظری دارن؟ چه محتوایی رو از شما انتظار دارن؟ از کدوم محتوای شما بیشتر راضی بودن؟ پس وقتی این­هارو شنیدی، وقتی گوش دادی حالا صحبت کن اگه پنج بار گوش دادی یه بار صحبت کن ببین چی می­خوان ولی خیلیا مثلا می­گن من مثال بزنم مثلا در مورد مد و زیبایی از یه بخشی خودش خوشش میاد فقط در همون بخش داره کار می­کنه ولی شاید اون بخش بخشی نباشه که بخش اعظم فالورهاش به اون علاقه داشته باشن چه کار می­تونن بکنن؟

خیلی ساده است تو یه استوری بپرس از چه محتوایی ار پیج من بیشتر راضی هستین؟ کدوم محتوا رو بیشتر تولید کنم؟ تو کدوم زمینه برای شما آموزش تولید کنم؟ وقتی شما همان چیزی رو که اونا می­خوان تولید کنید حجم فالورتون بیشتر می­شه، هر روز پیج و کسب و کار اینترنتی­تون قدرتمندتر می­شه. این سه تا نکته رو داشته باشید سعی می­کنم توی یه سری ویدیوهایی بیشتر در مورد پیج موفق در اینستاگرام و کسب و کارهای آنلاین صحبت کنم و مجموعه­ ی این نکات هم توی دوره­ ی کسب و کار اینترنتی ما که ۸۰ جلسه هست ارائه شده و شما واقعاً می­تونید از اون استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *