مثلث موفقیت در اینستاگرام

موفقیت در اینستاگرام

موفقیت در اینستاگرام

موفقیت در اینستاگرام کار خیلی سختی نیست اما خیلی ها توی اینستا موفق نمیشن چون با اصول کار آشنا نیستن!!

خلاصه تمام اون چیزی که برای موفقیت در اینستا نیاز دارید رو در این کلیپ براتون گفتم

اگر فقط نکات همین کلیپ رو کامل پیاده کنید موفقیت شما در اینستاگرام تضمین شده‌است

 

 

مثلث موفقیت در اینستاگرام

خیلی ها توی اینستا موفق نمی­شوند چون با مثلث موفقیت در اینستاگرام آشنا نیستند توی این ویدئو من این مثلت را کامل به شما آموزش می­دهم و اگر با این مثلث همراه بشوید قطعا در اینستا موفق خواهید شد .

دوستان خیلی ها تو این اینستا زحمت زیادی می­شکند وقت زیادی می­گذارند ولی موفق نمی­شوند موفق نشدنشان به خاطر این است که با مثلث موفقیت در اینستا آشنا نیستند شما اگر درآمدی از اینستا ندارید حتما تا انتهای این ویدئو با من همراه شو و من به شما می­گویم که توی اینستا چه کار باید کنید که تو اینستا نتیجه بگیرید

ببین من این جا اسمش را گذاشته ­ام مثلث موفقیت در این اینستا آشنا نیستند شما اگر درآمدی از اینستا ندارید حتما تا انتهای این ویدئو با من همراه شو و من به شما می­گویم که توی اینستا چه کار باید کنید که تو اینستا نتیجه بگیرید

ببین من این جا اسمش را گذاشت ه­ام مثلث موفقیت در این مثلث چون سه تا ضلع اساسی دارد ولی مثلث نکشیدم چون واسه هر عنوان می­خواهم یک سری توضیحات بنویسم که توی برنامتون، توی پیجتان، توی کسب و کارتان کار اینستاگرامیتان آن را به کار ببرید ببین چرا خیلی ها نتیجه نمی­گیرند چون با این سه تا آشنا نیستند جذب، درگیر کردن و تبدیل

 

جذب

حالا یکی یکی ببین اولین ستون موفقیت در اینستاگرام این است که شما باید جذب فالور داشته باشید خیلی ها پیج دارند ولی هیچ برنامه­ای برای افزایش جذب فالور ندارند اگر فالور های تو افزایش پیدا نکند خوب چه کسی می­خواهد از تو بخرد؟ یک افرادی باید بیایند در پیج تو تا بخرند وقتی تو هیچ برنامه­ای برای جذب  نداری ، عملا برنامه واسه رشد نداری، عملا برنامه واسه افزایش فالور نداری عملا برنامه ­ای واسه ­ی فروش هم نداری اولین نکته این است که باید جذب داشته باشید حالا جذب چجوری باشد به شما می­گویم تو ویدئو با من همراه باش

 

درگیر کردن

دومین کاری که باید انجام دهید باید مخاظب را درگیر پیجت کنی و بعد کاری کنید که مخاطب منتظر محتوای بعدی تو باشد ولی می­آیند خیلی ها توی اینستا یک پیج می­زنند فکر می­کنند فقط ساخت یک اکانت هیچ برنامه ­ای واسه ­ی محتوایش ندارد آیا رشد می­کند؟ قطعا رشد نمی­کند. آیا مخاطب با پیجش همراه می­شود؟ قطعا همراه نمی­شود تو اصلا برنامه ندارد چیزی بگذارد چی بگذارد؟ چه جوری بگذارد ؟ چه چیزی را درباره­اش تولید محتوا کند؟ کار کند که افراد درگیر پیجش بشوند؟ این آدم اصلا بویی از روش های موفقیت در اینستاگرام نبرده! شما همین الان شاید داخلی خیلی از پیج ها درگیر هستید مشارکت دارید دنبالشان می­کنید پس آن پیج ها همان پیج هایی هستند که دارند درست کار می­کنند ولی خیلی ها پیج می­زنند ولی به این درگیر کردن توجه نمی­کنند و توی اینستا نتیجه نمی­گیرند

 

تبدیل

پس اول باید جذبشان کنید بعد درگیرشان کنید و در مرحله ­ی سوم موفقیت در اینستاگرام باید تبدیل داشته باشید خیلی ها پیج دارند محتوا هم می­گذارند زحمت هم می­کشند و واقعا هم دارند تلاش می­کنند ولی این را بلد نیستند شما تبدیل هم بلد نباشی یک عالمه فالو داری صفر تومان هم درآمد من الان پیج می­شناسم آمده پرسیده است که من این تعداد فالور دارم با عدد بالا ولی فروش ندارم چرا فروش ندارم چون تبدیل بلد نیستید! باید برای هر کدام از این ستون ها کار خاصی را انجام بدهیم که فروش اتفاق بیوفتد اول باید افراد را جذب پیجت کنی بعد کاری با پیجت کنید که افراد درگیر شوند و در مرحله سوم آن هایی که علاقه مند بودند به پیجت بودند تبدیل به افرادی کنید که مشتری تو هستند و از شما خرید کنند

این سناریو اگر رعایت کردید پیج شما نتیجه می­گیرید اگر با این سه تا ستون و کارهایی که باید واسه­ ی آن انجام دهید که به شما می­گویم آشنا نباشید کارش را انجام ندهید قطعا از اینستا نتیجه نمی­گیرید ببین اینستا چیزی است که باید همه از آن نتیجه بگیرند ۴۰ میلیون ایرانی بیش از ۴۰ میلیون ایرانی می­شود نتیجه نگرفت؟ آره چرا نتیجه نمی­گیرند چون با همین ها آشنا نیستند

 

ستون اول

حالا بریم در مورد هر کدام از این ستون ها با هم دیگر صحبت کنیم ببین اولین ستون را گذاشتند جذب، شما باید برای جذب یک سری کارها را انجام دهید من تو این ویدئو کلیات می­گویم ایم کلیات را می­گویم که شما بروید دنبالش ، بروید دنیالش و روی آن کار کنید. ببینید اولین چیزی که من توی دوره­ ی کسب و کار اینستاگرامی آمدم توی جلسه ­ی دوم در موردش صحبت کردم گفتم می­خواهید جذب داشته باشید پروفایلتان باید حرفه ­ای باشد شما توی شبکه اجتماعی هستید توی ایم برای موفقیت در اینستاگرام اگر پروفایل حرفه ­ای نداشته باشید هیچ کسی شما را فالو نمی­کند

 

پروفایل حرفه ای

پروفایل حرفه­ ای چیست؟ ببین خیلی ها پیج اینستا دارند ولی در bio شان اصلا ننوشتند اصلا در مورد چیست طرف مثلا نوشته محست عاشق کارآفرینی خوب این یعنی چی؟ من چرا باید پیج تورا فالو کنم؟ چون تو عاشق یک چیز خاصی هستی؟ نه باید بگی چه ارزشی به من می­دهید من مثلا به شما کمک می­کنم که مثلا ملک بخری من مثلا به شما کمک می­کنم که مثلا با بورس آشنا بشی من بهت کمک می­کنم که مثلا گل و گیاه آپارتمانی خود را بهتر پرورش بدی، خیلی ها پروفایل دارند ولی به همین چیزهایی که توی پروفایل هست توجه نمی­کنند یک عکس پروفایل خوب نداری جذب اتفاق نمی­افتد چرا چون می­آید تو پیجت و پیچت را ترک می­کند جذبش نکردی

اولین وهله تو جذب این است که شما بیس ابتدایی اکانتتان اوکی باشد از اسم اکانت، عنوان اکانت، آیدی که دارید، bio که دارید، عکس پروفایلی که دارید همین الان پیج خودت را ببین، ببین توی یک نگاه توی ده ثانیه پیجت را ببینی به عنوان یک مخاطب می­فهمی پیجت در مورد چی است؟ اگر نمی­فهمی خوب؟ نمی­توانی جذب کنی آن فرد آمده در پیجت ده ثانیه وقت داری که توجه ش را جلب کنی

 

شیک بودن صفحه اول پیج

خیلی ها پروفایلشان حرفه ­ای نیست پروفایلت حرفه ­ای بود تو وهله دوم من توی جلسه­ ی دوم آمدم در مورد شیک بودن صفحه اول پیج صحبت کردم ، شیک بودن یعنی چی؟ ببین طرف می­آید توی پیجت اول آن bio و پروفایل را می­بیند بعدش چه کار می­کند؟ یک شمای کلی از پیج را می­بیند خیلی ها پیج دارند اصلا به این ها توجه نمی­کنند پست ها همه به هم ریخته رنگ بندی اصلا مشخص نیست هیچ نظمی نیست یکی ویدئو یکی است کلا یک چیزی است که خود آن طرف اگر به عنوان یک مخاطب ببیند ، حس خوبی نمی­گیرد مردم اول پیج را از نظر ظاهری نگاه می­کنند شما اگر نمی­توانی جذب کنی ببین اول ظاهر پیج اوکی هست یا نه؟ چون من به عنوان مخاطب می­آیم خوب اول نگاه می­کنم که پیج چه جوری است توی نگاه من را جذب می­کند یا نه

بهترین پیج هم داشته باشید روی آن ها کار نکنی جذب اتفاق نمی­افتد و در نتیجه حبری از موفقیت در اینستاگرام هم نخواهد بود خوب؟ این دوتا مورد را همین الان در مورد پیج خودتان بررسی کن ببین اصولی هست یا نه تو یک جلسه دوره­ انواع روش های شیک بودن پیج را آمدیم آموزش دادیم حدود ۴۰ دقیقه من آمدم سبک های مختلفی که توی ظاهر اول پیجتان به درخشد را به شما گفتم می­توانید از آن استفاده کنید

 

محتوا

مورد سوم من آمدم،پروفایلت را دیدم شیک بودنش را هم دیدم بعدش می­روم سراغ محتوا ، محتوایی که دغدغه باشد ، محتوایی که دغدغه ­ی من و مخاطب باشد ببینید مثلا در مورد فرض می­کنیم مبلمان، مبلمانی که جلوی من است آن فردی که می­آید در مورد مبلمان خوب می­آید اول چند تا عناوین پست شما را می­بیند. خیلی ها پست دارند پست هایشان حتی یک کاور ندارد آن فرد باید در نگاه اول دغدغه هایش را ببیند شما الان پیج خودساخته را ببینید توی اولین ظاهری که می­بینید پروفایل را می­بینید ، ویدئو ها را می­بینید همه کاور دارد، کاور ها در مورد چه چیز هایی است؟ در مورد دغدغه های افراد است. خیلی ها توی محتواشان اصلا برنامه واسه دغدغه ­ی افراد ندارند باید توی نمای اولیه­ ی پیجت حتما من به چند تا از دغدغه هایم برسم اگر برسم پروفایلت را دیدم لذت بردم، دیدم صفحه ­ات هم شیک است عکس های خوبی گذاشتی، محتواهایت هم کارهایش مشخص است آن چیزهایی است که تو ذهن من است خوب من دکمه فالو را می­زنم یک جذب اتفاق می­افتد

 

تکنیک های افزایش فالور

ببین اولین عاملی که باعث جذب می­شود این است که تو اول بیس جذب را ایجاد کنی حالا این هارا به آن رسیدی و اوکی کردی، مرحله ­ی سوم باید درمورد تکنیک های افزایش فالوور ، تکنیک های افزایش فالور یعنی شما وقتی پیجی را زدید شما هستید که باید بروید دنبال فالوور. توی دوره­ ما آمدیم ۴۵ دقیقه فول به شما تکنیک گفتیم که شما باید بروید دنبال فالوور که فالو را اول بفهم ببین یک پیج زدی کلی هم محتوای خوب اوکی کردی چه جوری باید پیدایت کنند؟ چرا اصلا باید پیدایت کنند باید یک سری چیز ها را بدانید باید بدانید چه جور هشتگ بزنید باید بدانید چه کار کنید که توی سرچ افراد بروید باید بدانید خوب افراد کجا هستند و بروید دنبالشان، مثلا یکی از تکنیک هایی که ما توی دوره گفتیم، گفتیم آقا می­خواهیم مثلا کفش می­فروشید اوکی باید علاقه مندان به کفش را پیدا کنی و به آن ها بگویی بیایند و جذبت شوند فالورت شوند همین الان ببین حوزه ­ی کاریت چیست؟

و برو توی اینستا و حوزه­ ی کاری مثلا مثال می­زنم فروش کفش ، را سرچ کن برو توی هشتگ ها خوب؟ توی هشتگ ها پست هایی که توی آن حوزه بوده آمده خوب، بعد برو توی آن پست ها کامنت های افراد هست مثلا طرف گفته این کفش این کفش برای همسر من خوب است کامنتش را replay کن و به آن جواب بده، وقتی کامنتش را جواب دادی می­بینه یک نفر به آن جواب داده می­آید پروفایلش را می­بیند نوشته مثلا کمکت می­کنم مثلا بهترین کفش مثلا برای خودت را انتخاب کنی مشاوره رایگان می­دهم ، شیک بودن را میبیند، می­بیند اِ کفش هم دارید خوب، محتوات را می­بیند مثلا نوشتی چه جوری کفش مناسب مثلا با لباسمان ست کنیم، خوب چه اتفاقی می­افتد؟ تورا فالو می­کند و به شما کمک میکنه که یک قدم به موفقیت در اینستاگرام نزدیک تر بشید

 

نیازی به هزینه نیست

ببین یک تکنیک از صد ها تکنیکی که می­شود افراد را جذب کرد در شروع کار اصلا نیاز نیست برای جذب اینقدر هزینه­ کنید خیلی می­روند هزینه می­کنند نه اصلا اینستایی که بخواهی هزینه­ کنید رشد نمی­کند شما اول ببین رایگان رشد می­کنید؟ اوکی شدید درآمد حاصل شد از تکنیک های افزایش فالووری که تو دوره می­شد کار به شما گفتیم و می­توانید استفاده کنید فالوورهایت را که افزایش دادی بعد برای کار بیشتر می­توانید بروید سراغ تبلیغات خوب؟ بعدش تبلیغات انجام می­دهید تازه همین تبلیغات برای جذب اصول ها دارد خیلی ها هستند می ­آیند با ۵ میلیون تومان ۱۰۰۰ تا فالوور می­گیرند اما آیا هنر چیست؟ با ۵ میلیون تومان بیایید ۱۰ هزار تا فالوور بگیرید ولی کی اتفاق می­افتد ؟ وقتی پولت را دور نریزی

تو دوره آمدیم دو جلسه در مورد تبلیغات صحبت کردیم که چه جوری اصلا بفهمیم کدام پیج ها اصلا برایتان خوب هستند؟، چه جوری پیج های خوب حوزه­ی کاری خودت را پیدا کنی؟ چه جوری بفهمید فالور هایشان واقعی هستند یا نه؟ چه جوری بفهمیم آن هزینه­ای که بابت تبلیغات کردن اوکی هست یا نه؟ چه جوری تبلیغی برای کار خودت درست کنی چه جوری محتوایی بگذاری که فردی آن را توی یک پیج دیگر دید. ببینید خود تبلیغات چیزی حدود دوساعت آموزش دارد خیلی ها می­گویند ما چرا نتیجه نمی­گیریم شما به همین چیز های ساده واسه جذب بها دادید به آن توجه کردید؟ پروفایلتان اوکی هست؟ من پروفایلت را ببینم لذت می­برم دکمه فالو را بزنم پیجت در نمای اول شیک هست اصلا دغدغه ­ی محتوا چیز خاصی تولید می­کند که نیاز من باشد وقتی به نیاز کسی نمی­پردازد چرا باید فالوت کند؟ چرا باید توی پیجت باشد

تکنیک های افزایش فالور رایگان بلدی ببین در روز باید ۱۰۰،۲۰۰ تا فالوور هایت رایگان برود بالا دانشجوهای این دوره الان دارند این جوری رشد می­کنند خیلی هایشان دارند رشد می­کنند خیلی هایشان الان بدون هزینه دارند می­روند بالا شما اگر دنبال فالوور نمی­روید یعنی دارید وقتتان را تلف می­کنید چون دارید زحمت می­کشید ولی کاری نمی­کنید که افراد متوجه زحمت تو بشوند

 

افراد را از محتوات مطلع کن

تو یک محتوای خوبی ارائه می­دهی به خیلی ها می­تواند کمک کند واقعا حیف است چون نمیدونید چه جوری افراد را مطلع کنید فقط دارید کار می­کنید ولی نتیجه ای نمی­گیرید چه اتفاقی می­افتد یک ماه اول قطعا نا امید می­شوید چون شما اگر همه­ ی ستون هایتان کنار هم نباشد خسته می­شوید. نباید خسته بشوید باید راه و مسیر واسه­ ی شما روشن باشد برای موفقیت در اینستاگرام اصولی کار کنید نتیجه بگیرید ببین این مثلا برای جذب است کلیات داریم میگیم ها من این کلیات را  دارم به شما می­گویم که آن ذهن روشن شود بداند از چه مسیری برود مسیر تو این داد واسه­ی شما ترسیم می­شود حالا اگر توی دوره هم نبودید می­توانید همه­ ی این ها را بیاورید در موردش سرچ کنید مقاله بخوانید دنبالش بگردید ولی خوب ویژگی یک دوره آموزشی این است که هزینه های شما را کاهش می­دهد

چرا می­گویم هزینه­ هایت را کاهش می­دهد چون الان من کار آموز دارم توی دوره ­ام رفته است سنگین تبلیغات کرده قبل از این که بیاید توی دوره الان فهمیده همه ­ی پولش را دور ریخته شاید ده ها برابر هزینه­ ی یک دوره ­ی آموزشی از دست داده ولی وقتی اصول اوکی باشد شما هیچ بهایی پرداخت نمی­کنید ریسکت صفر می­شود و نتیجه و بازده حداکثر می­شود این می­شود موفقیت

 

فالورت رو درگیر کن

حالا شما افراد را مطلع کردی که هر هستی و فالوت هم کردند اگر نتوانید درگیرشان کنید چه اتفاقی می­افتد شما یک عالمه فالووری دارید که به شما گوش نمی­دهند و به شما گوش ندهند هم تبدیل هم نمی­شود که برای شما درآمدی ایجاد شود پس باید این جا کاری انجام دهید که من می­گویم درگیر کردن ایجاد مشارکت خوب. همراه کردن حالا همراه کردن شاید لفظ مناسبی اصلا نباشد بعد افراد مختلفی را با خود همراه کنید چه جوری توی شبکه های اجتماعی افراد مختلف را با خود همراه کنیم؟ بخش اولش این است که تو یک برنامه ­ی محتوایی برایی خود داشته باشید یعنی بدانید چه قرار است بگویید الان مثلا به افراد می­گوییم چرا توی پستت محتوا نمی­گذاری؟ می­گوید چی بگذارم؟

 

برنامه ایجاد کنید

ببینید این چی بگذارم، یعنی تو برنامه محتوایی نتوانسته­ ای ترسیم کنی تو دوره توی یک جلسه حدود ۲۰ عنوان محتوایی من گفتم می­توانید توی اینستا توی جاهای مختلف بررسی کنید و ببینید پیج رقبایتان چه کاری دارند انجام می­دهند؟ پیج های موفق چه کار می­کنند از دل آن ها می­توانی برنامه ایجاد کنی. مثلا برنامه­ می­تواند مصاحبه با یک مشتری­ات باشد می­تواند پاسخ به یک سوال رایج باشد برنامه می­تواند یک خبر باشد برنامه می­تواند هزار و یک چیز باشد که وقتی داشته باشی می­تواند اجرایش کنی ولی وقتی برنامه نداری نمی­دانید چه پستی، چه استوری بگذارید

پیجی موفق است که یک برنامه داشته باشد آن برنامه متناسب با مخاطب داشته باشد یعنی گوش دهد مخاطب از آن چه می­خواهد؟ مثلا یکی از چیز هایی که در دوره ­درباره ­ی همین برنامه محتوایی گفتیم این که حداقل هفته­ ای یک بار از مخاطب هایت بخواه که از شما سوال بپرسند ببین اصلا دغدغه هایشان چیست؟ اگر دغدغه­ هایشان را ندانی می­خواهی در مورد چه صحبت کنید؟ خیلی ها پیج دارند ولی اصلا نمی­دانند دغدغه­های مخاطبشان چیست؟  چه اتفاقی می­افتد؟ چیزی تولید نمی­کنید ، محتوایی ندارید باید ببینید اصلا اوکی هستند یا نه؟ اگر اوکی نیستند، تغییرش بده باید اول بدانیم برنامه داشته باشیم خوب؟ یک برنامه­ ای که بر حسب آن تولید محتوا کنیم وقتی برنامه ­ای ندارید یک روز پست می­گذارید یک هفته نمی­گذارید افراد با شما همراه نمی­شوند پس این پارت اول

 

تولید محتوا

پارت دوم بعد تولید محتوا هم بلد باشید تولید محتوا چه جوری است محتوا ممکن است یک ویدئو باشد محتوا ممکن است یک بنر باشد بلد هستید؟ نه خیلی ها همین چیز هایی که بیس اولیه ­است را نمی­دانند نمی­دانند چه جوری یک ویدئو واسه­ ی اینستا آماده کنند خود ویدئو واسه­ ی اینستا قواعد دارد. مثال، فقط یه مثال ساده بزنم شما اگر یک ویدئو آماده می­کنید توی ۵،۱۰ ثانی ه­ی اول نمی­گویید چرا این ویدئو را ببینند نمی­بینند مثلا دیروز یک پیجی را دیده بودم در مورد کالای خواب بود طرف مثلا اول ویدئوش سلام ، چطورید؟ خوبید؟ هوا چطور است؟ فکر می­کنید ویدئو دیده می­شود؟ نه. بعد من صبر کردم ببینم ویدئوش درباره­ ی چی است؟ ویدئوش خیلی هم ویدئو جذابی بود ولی داشت می­گفت واسه­ ی کالای خواب تشکی که روی تخت می­گذارند مثلا ایرانی­اش بخریم یا خارجی خوب این را همان اول ویدئو باید بگوییم اگر ده ثانیه­ ی اول ویدئویی که تولید کردی این را نگفتی مردم حوصله ندارند سریع می­روند محتوای بعدی

 

حوصله مخاطب را سر نبر

توی اینستا فرصت تو برای این که تو مخاطب را با خودت همراه کنی کم است مثلا همین ویدئو را ببیند من تو همان اول کار گفتم چه چیزی را می­خواهم بگویم، گفتم مثلث موفقیت را بگویم اگر علاقه داشته باشد می­ماند ها ولی من بگویم سلام، خوبین؟، چطورین؟ امروز هوا چطوره؟ هوا گرمه گرگان آفتابی است می­خواهم امروز چه اتفاقی می­افتد؟ حوصله ­اش سر می­رود می­رود یک پست دیگر را می­بیند اولش شاید توی تولید محتوا بداند همه ­ی این ها را تو دوره کسب و کار اینستاگرامی گفتیم وقتی این ها را می­دانید نتیجه می­گیرید خیلی ها می­گویند اینستا فقط یک پیج است نه پشتش هزار تا استراتژی است با این استراتژی ها نتیجه می­گیریم

 

کپشن نویسی

مورد سوم باید: کپشن نویسی، تبلیغ نویسی، پیام نویسی چیزی که ایجاد مشارکت باشد را بلد باشید خیلی ها پیج دارند زحمت هم می­کشند ولی حتی بلد نیست کپشن بنویسد توی کپشن هیچ چیز نمی­نویسد اصلا هیچ ارتباطی با مخاطب برقرار نمی­کند کپشن همان جایی است که اتفاقا ارتباط ایجاد می­شود. اصلا باید بگویی آقا سوالت را بپرس، خانم دغدغت را بپرس من سوالت را پاسخ می­دهم ولی خیلی ها توی کپشنشان هم چیزی ندارند اصلا نمی­دانند واسه­ ی چی کپشن نوشته نتیجه می­گیرند؟ نه نتیجه ­ای که باید نمی­گیرند

مورد بعدی باید روی کارهایی زوم کنید که باعث جذابیت محتوایی می­شود ببین اینستا شبکه­ ی اجتماعی است اینستا جایی نیست که مثل تلوزیون نیست آن جا یکی صحبت می­کند بقیه می­بینند این جا نه یک نفر صحبت می­کند همه می­ آیند با او صحبت می­کنند اگر این اتفاق نیوفتد کسی در این شبکه رشد نمی­کند. تو جذابیت محتوایی مثلا ما آمدیم در مورد کمپین برگزار کردن مثلا در مورد یک کمپین برگزار کردن در مورد کارهایی که باعث می­شود بیایند دایرکت ایجاد صمیمیت با فالورهایتان توی دوره ۲ جلسه در موردش صحبت کردیم خوب این ها را اگر ندانیم صرفا به یک محتوای خشک و بی روح بسنده کنید خوب افراد با شما درگیر نمی­شود

طرف می­گوید من دارم زحمت می­کشم پست می­گذارم هیچ ارتباطی نمی­گیرم خب چه ارتباطی می ­افتد بی انگیزه می­شود بعد یک مدت می­گوید اینستا نتیجه نداد نه اینستا نتیجه می­دهد استراتژی های تو برای نتیجه گرفتن از اینستا اصولی نبود اگر این ها را رعایت می­کردی می­توانستی نتیجه­ ی بهتری بگیری خوب؟

 

تمایز با رقبا

مورد پنجم توی جذابیت محتوایی باید تمایزی در سبک فعالیتت در محتوا در خیلی چیز ها دیده شود خیلی ها نمی­توانند رقبای خود را تحلیل کنند خیلی ها حتی نمی­توانند آیا در زمینه­ ی کاری خودشان پیج هایی در زمینه کاری خودشان هستند من اصلا توی دوره توی یک جلسه ای گفتم اصلا ببین رقبای خارجی را چه جوری باید پیدا کنید ؟ رقبای داخلی را چه جوری پیدا کنید؟ تحلیلشان چه جوری است. پستی اگر داشته خوب بازخورد گرفته خوب همین می­تواند برای برنامه محتوای تو. یک جرقه باشد که توی این زمینه ظاهر افراد علاقه دارند ولی وقتی شما هیچ چیزی را بررسی نمی­گنید توی آنالیز کردن و مشارکت و درگیر کردن مشکل می­خورید بعد دقیقا یا کپی و پیست می­شوید یا چیزی را می­گویید که اصلا باز خورد ندارد باید هر روز همه­ ی رقبای خودت را بررسی کنی چه داخلی چه خارجی

ببین بقیه دارند چه کار می­کنند تمایز ایجاد کن هر روز رقابت کن تو رقابت است که افراد بیشتر به سمت تو جلب می­شوند اگر این کار ها را انجام ندهید خوب نتیجه نمی­گیرید و موفقیت در اینستاگرام براتون آرزو میشه ماه عسل این ببین باید تو امروز واسه­ ی خودت یک برنامه یک پیج دارید برنامه ندارید نتیجه نمی­گیرید حتی اگر توی این دوره ۱۵ جلسه ­ای که جامع هم نیستید آن به طور رایگان توی پیج ببینید توی آن هم من یک سری کلیات گفتم که می­تواند به شما کمک کن. تولید محتوا اگر هر روز ندارید تو اینستا دارید فرصت از دست می­دهید چون وقتی تو نتوانی توجه جلب کنی رقبایت توجه جلب می­کنند بعد تورا فراموش می­کنند خیلی ساده خیلی ساده تورا فراموش می­کنند آنفالوت می­کند یا دیگر به تو توجه نمی­کند

در مورد کپشن نویسی در مورد روش های تولید محتوا مثلا توی دوره یک از چیز هایی که آموزش دادیم این است که بدون این که گرافیست داشته باشی فیلمبردار داشته باشید تدوین گر داشته باشید فقط با یک موبایل چند تا اپلیکیشن من به شما آموزش دادم چجور فیلم هایتان را تدوین کنید چه جور کاور واسه­ ی ویدئو هایتان بزنید چه جوری پست های تصویرتان را بزنید

 

گوشی موبایل تو، کارخانه پول سازی

ببین نیاز به هیچ چیز نیست یک گوشی موبایل در حد متوسط برای تو کارخونه ی پول سازی است در شبکه های اجتماعی ولی این فرصت هست خیلی ها این فرصت را دارند نگاه می­کنند ازش استفاده نمی­کنند اگر الان درآمد از اینستا ندارید اگر الان به فکر موفقیت در اینستاگرام نیستید، این واقعا باید حسرت بخورید چون می­توانستید مثلا ماهی ۵، ۱۰ میلیون ماهی ۲۰ملیون ماهی ۵۰ میلیون دربیاورید. خیلی ها یک سال پیش آمدند الان ۳۰،۴۰،۵۰ میلیون ببین عدد ها نباید واست عجیب غریب باشند وقتی بیایی در دنبای شبکه ی اجتماعی ببینی چه پول­ هایی جایه جا می­شود ،همیشه حسرتت این است که چرا یک سال پیش نیومدم چرا چند سال پیش نیومدم ولی امروز اگر نیای قطعا ۶ ماه بعد بزرگترین حسرت را می­خورید

چون اینستا الان توی ایران به صورت شده که دوست دارند بیایند توش و دوست دارند درآن مشارکت داشته باشند باید بیایی و ازش نتیجه بگیری تا این جا افراد را آوردیم و درگیر شدن و حالا باید تبدلیشان کنیم یه سناریوی موفقیت در اینستاگرام. جایی خواندم که توی آن می­گفت خیلی ها خیلی خوب افراد را جذب می­کنند خیلی خوب هم افراد را درگیر می­کنند ولی یادشان می­رود آن ها ر ا تبدیل کنند و بعد داشت می­گفت که یه آقایی خاطره تعریف می کرد که رفتم خواستگاری پدرم برج ساز بود و مادرم تو کار بیزینس و مادرم با عروس رفتند در صحبت بیزنس و پدرم هم در مورد برج صحبت می­کرد آخرش بعد دوسه ساعت به این نتیجه رسیدن که اِ اصلا در مورد خواستگاری صحبت نکردند و موکول شد به جلسه­ ی بعد

 

تبدیل نکردن یعنی وقت تلف کردن

این کاری است که خیلی ها در اینستا دارند انجام می­دهند جذب خوب انجام می­دهند و درگیر خوب می­کنند محتوای خوب هم دارند تولید می­کنند افراد علاقه دارند به صفحشان و وقتی می­گویند درآمدت چقدر است با ۱۰ هزار فالور می­گوید درآمدی ندارم چرا چون تو تبدیل بلد نیستی اگر تبدیل نکنی هم چیزی بلد نیسی و وقت تلف می­کنی. چون همه ­ی ما وقتی توی یک کاری هستیم یک آورد هم باید داشته باشد دیگر درسته می­گویند واسه دل و علاقت کار کن ولی وقتی درآمدی نباشد این هم به نظر من اصلا توجیه ی ندارد حالا واسه تبدیل هم باید یک سری کار ها انجام دهد

ببین خیلی ها بیس اعتماد سازی را بلد نیستند اصلا نمی­داند چطور اعتماد سازی کند می­گوید من که در خانه هستم محیط کار ندارم آقا خانم تو خونه باش ولی ویدئو بزار من مخاطب برایم مهم نیست شما توی برج هستید یا من محصولت را می بینم عشق و علاقت را به آن محصول می­بینم. خیلی ها الان اینستا اصلا تو اتاق خانشان ولی نشان می­دهند من باید ببینم پشت این پیج چه شخصی است خیلی ها پیج دارند یک عکس یا یک ویدئو از خودشان نمی­گذارند من اصلا نمی­دانم این پیج چه کسی است یک ربات دارد این پیج را می­چرخاند یا انسان خیلی ها یک پیج دارند محتوایی که می­گذارند همین برنامه محتوایی نیست وقتی برنامه محتوایی نیست چه طور به تو اعتماد کنم شاید الان به شما سفارش دهم شاید هم خریدم هم انجام بدم برایم نفرستی چون تو پیج خودت یک روز هستی دوماه نیستی پس تبدیل اتفاق نمی­افتد

 

تبلیغ نوشتن یاد بگیرید

دوم باید تبلیغ نویسی هم بلد باشید شما می­خواهید یک محصول را بفروشید باید تبلیغش کنید باید در موردش تبلیغ کنید ولی خیلیا می­گویند تبلیغ کنید نکند حس بد بگیرند ولی اگر درست تبلیغ کنید عاشقش می­شوند ببین مردم پول دارند و پول هم واسه­ ی خرج کردن است مردم عاشق خرید کردن هستند ولی مردم عاشق خرید از کسی هستند که به آن ها حس خوب دهد. وقتی استراتژی های تبلیغ نویسی با ایجاد حس خوب را بلد نباشی تبلیغ شما صفر درآمد دارد چون این ها را بلد نیستی  در مورد معرفی محصول ، در مرود آن چیزی که از محصولت است ببین مردم داستانت را در مورد محصول را می­خرند وگرنه محصول همه جا هست داستان محصول توست که به آن ها کمک می­کند

چون یک تبدیل توی دوره چند جلسه درباره ­آن صحبت کردیم چگونه تبلیغ نویسی کنیم چگونه پرزنت کنیم چگونه داستان نویسی کنیم چه جوری در اینستا بفروشیم، این هاست که باعث نتیجه می­شود خیلی ها دارند زحمت می­کشند ولی با این مثلث آشنا نیستند با این سه ستون آشنا نیستند. من ازت این را می­خواهم می­خواهی از ایسنتا نتیجه بگیری روی این سه تا ستون کار این که می­گویند اینستا یک پیج است را فراموش کن میلیونی و چند صد میلیونی دارند پول در می ­آورند و این پول در آوردن است نیاز به این دارد که این سه را روی آن تمرکز کنی شاید بخواهی روی این سه تمرکز کنی خودت بخواهی یادبگیری قطعا هم یاد می­گیری هرکه دنبالش رود یاد می­گیرد ولی شاید بهای زیادی بپردازی

شما هم قطعا می­توانی یاد بگیری دوره­ ی کسب و کار اینستاگرامی و موفقیت در اینستاگرام تا جمعه ­ی این هفته ۴۰ درصد تخفیف ثبت نام دارد می­توانید از لینک بایو همین الان ثبت نام کنید یا می­توانید با شماره خودتان دایرکت کنید باهاتون تماس می­گیریم و راهنماییتان می­کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *