چرا خرید از پیج من کمه؟ ۴ علت اصلی عدم خرید از پیج اینستاگرام

خرید از پیج

خرید از پیج و راه حل های افزایشش

توی این ویدیو ۴ علت اصلی رو برای عدم خرید از پیج گفتیم که بیش از ۹۰ درصد علت خرید نکردن مشتری از شما رو تشکیل میده:

  1. تاکید بیش از حد روی فروش
  2. اعتماد سازی نکردن
  3. نداشتن فالوئر هدف
  4. انتخاب بازار اشتباه

ویدئو رو حتما ببین

 

 

میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع کسب و کار های اینستاگرامی در دوره کسب و کار اینستاگرامی و یا دوره رایگان پولسازی در اینستاگرام ما شرکت کنید.

همچنین میتونید این ویدئو رو در آپارات و یا یوتیوب مشاهده کنید.

 

چرا از پیجم خرید نمیکنن!

خیلی­ها میگن ما تو اینستا زحمت زیادی می­کشیم ولی کسی از خرید از پیجمون نمیکنه. من تو این ویدیو ۴ تا از مهم­ترین دلایلی که یه پیج نمی­تونه خوب بفروشه رو بهتون میگم.

دوستان سلام. وقتی یه کاری رو شروع می­کنید نباید زود ناامید شین. خیلی­ها وقتی تو اینستا نمیتونن بفروشن خیلی زود ناامید میشن، میگن شاید ما اصلا این کاره نیستیم یا شاید بازاری که انتخاب کردیم اصلا بازار خوبی نیست یا شاید اینستا فقط واسه قدیمیا خوب بوده واسه مایی که جدید شروع کردیم اصلا مناسب نیست. ولی یادت باشه، هرجایی نتونستی نتیجه بگیری مطالعه کن، ببین چرا نمیتونی نتیجه بگیری، حتما دلیلی پشتش هست حتما علت منطقی پشتش هست. اینکه من نمیتونم و نمیشه، از اینا نداریم. اگر یه فردی تونسته تو هم میتونی فقط باید مطالعه کنی ببینی چرا نتونستی. من تو این ویدیو ۴ تا دلیل بهت میگم که باعث میشه یه پیج فروشش اوکی نباشه، نتونه خوب بفروشه.

 

تاکید بیش از حد روی فروش

نکته اول: خیلی تاکید میکنه بر فروش؛ ببین اگر خیلی بر فروش تاکید کنی، باعث میشه فروشت کمتر بشه. بیشتر نمیشه. خیلی­ها که میان تو اینستا تلاش میکنن بعد میبینن فروش ندارن بعد فورس میذارن واسه فروش، همش تبلیغ میکنن کل پیج رو میکنن تبلیغات. چه اتفاقی می­افته؟ ارزشمندی محتوا واسه مخاطب کم میشه، حس مخاطب نسبت به پیج منفی میشه، خرید از پیج بجای اینکه افزایش پیدا کنه کاهش پیدا می­کنه. ببین تو اگه خوب کار کنی اگر واسه مشتری وقت بذاری اگر واسه فالوئرت وقت بذاری اگر محتوی خوبی تولید کنی اگر کمکشون کنی؛ خب نیاز نیست تو بهشون بگی که بیاین از من بخرین. خودشون میان میگن این محصول رو داری؟ این خدمات رو می­تونیم از تو تهیه کنیم؟ پس نکته اول اینه.

 

اعتمادسازی نکردن

نکته دوم: خیلی وقت­ها فروشت اوکی نیست چون هنوز نتونستی اعتماد سازی انجام بدی؛ ببین اعتماد سازی اولین چیزی که می­خواد میدونی چیه؟ ۱- صداقت ۲- زمان. ببین تو صداقت هم داشته باشی، افراد باید یه مدتی با تو در ارتباط باشن که بهت اعتماد کنن. یه پیجی تو روز اول شاید نتونه بفروشه ولی یه فالوئری امروز میاد تو پیج، سی روز چهل روز شصت روز هر روز محتوای تو رو میبینه. کم کم بهت اعتماد میکنه روز شصت­ام این فالوئر میخره.

حالا توی کل این شصت روز هم کم کم افرادی اومدن. روز شصت و یکم اون فردی که مثلا روز دوم اومده ازت میخره، روز سوم اومده. به یه جایی میرسی فروشت خیلی اوکی میشه ولی اون اوایل راه هنوز اون اعتماده شکل نگرفته. پس فروش زیادی هم اتفاق نمی­افته. نباید ناامید شی. در طول زمان تو باید تمرکز کنی رو کارت، خلق ارزش، تولید محتوا، کمک به فالوئرها. بعد اون اعتماده شکل میگیره ازت خرید میکنن.

 

اعتماد زمان میخواد

اعتماد زمان میخواد باید تخصص و مهارتت هم نشون بدی باید محتوای خوبی تولید کنی نباید خیلی تکراری باشه. اگر اینا اوکی باشه در طول زمان اون اعتماده شکل میگیره. ولی من میگم فروش توی اینستا مثل یه گلوله برفیه که تو از بالای کوه رها می­کنی، اولش خیلی کوچیکه ولی وقتی زمان طی میشه میاد پایین­تر دیگه خیلی بزرگ میشه. فروش تو اینستا هم اینجوریه. شاید ماه اول اصلا صفر باشه. ماه سوم هم صفر باشه ولی ماه چهارم صفر نیست، ماه چهاردهم خیلی زیاد شده؛ شاید هیچوقت توی کسب و کار حضوری به این درآمده نمی­رسید. پس صبر داشته باش، رو اعتماد سازی کار کن.

 

نداشتن فالوور هدف

نکته سوم: خیلی وقت­ها خرید از پیج اوکی نیست، چون فالوئر هدف کمی داره. ببین درسته مثلا تو داری لباس می­فروشی ولی خیلی مهمه این لباسی که میفروشی کاملا خب منطبق بر اون فالوئرهایی که داری خب با نیازهاشون جور درمیاد یا نه. ممکنه تو فالوئرهایی داشته باشی به این محصوله نیاز نداشته باشن و تو درسته تلاش کردی فالوئرهات رو افزایش دادی ولی فالوئر هدفت تو اون شروع کار کمه.

یه تکنیکی بهتون میگم خیلی بهتون کمک میکنه. بگردید یه اینفلوئنسر تو حوزه خودتون پیدا کنید، محصول و خدماتی که دارید رو به اون ارائه بدید. بهش حتی شده هدیه بدید حتی شده هزینه تبلیغاتشم انجام بدید ولی اون واستون فالوئر هدف بفرسته. مثلا من خب، یه لباسی دارم که مخاطبش مثلا بچه­های ۱۵ سال­اند. من باید یه اینفلوئنسر ۱۵ ساله پیدا کنم، اون لباس رو بهش هدیه بدم، اون از اون لباس استفاده کنه و منو معرفی کنه. خیلی سریع اون فروشی که مدت­ها دنبالش بودید اینجوری اتفاق می­افته و فالوئر هدف فوق­العاده ­ای به پیجت میاد و بعدش اوضاع خرید از پیجت خیلی بهتر میشه.

 

انتخاب بازار اشتباه

و نکته چهارم: شاید وارد بازاری شدی که خیلی اشباعه و رقبا ازت خیلی قوی­ترن. مثلا من وارد فروش یه محصولی میشم که پیج­های خیلی معروف و بزرگی همون محصول رو دارن میفروشن، خیلی هم قیمتشون از من کمتره. خب من درسته به اون محصول، به اون حوزه علاقه داشتم ولی جایی اومدم که خیلی اشباعه؛ باید چیکار کنم؟ باید بخش کوچکتری از اون بازار رو هدف بگیرم، توی همون حوزه­ای که بهش علاقه دارم ولی یه بخش دیگه. این به من کمک میکنه که بتونم فروش داشته باشم.

مثال میزنم، مثلا فرض کن اونایی که دارن لباس واسه خانوما میفروشن خیلی زیادن، خب تو به لباس علاقه داری، اوکی ولی این بازار رو شاید نتونستی خوب هدف بگیری، یه بخش کوچکتری رو هدف بگیر، مثلا لباس نوزادان؛ همون خانوما واسه بچه­هاشون، واسه نوزاداشون میان ازت میخرن و دست اونجا کمتره، نتیجه بهتری می­تونی بگیری. اینم نکته چهارم.

 

این فقط چهارتا نکته؛ نکات بیشتری داره. من تو ویدیوهای بعدی حتما بهتون میگم. ولی نکته­ای که هست به هیچ عنوان ناامید نشید، هر چیزی علتی داره، علتشو پیدا کن، اوکیش کن، موفق میشی. پیروز و موفق باشید. یا حق.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *