دندانپزشک، آرایشگر، معمار، اینستاگرام واسشون فایده داره ؟

اینستاگرام برای کسب و کار

اینستاگرام برای کسب و کار های خدماتی چه سودی داره؟

خیلی از کسب ‌و کار ها محصولی ندارن که بخوان در اینستا بفروشن؛ توی این کلیپ گفتم این قبیل مشاغل چطوری باید از اینستاگرام برای کسب و کار استفاده کنن

 

 

میتونید برای یادگیری تکنیک های بروز در دوره کسب و کار اینستاگرامی و یا دوره رایگان پولسازی در اینستاگرام ما شرکت کنید.

 

کسب و کار ما خدماتیه اینستاگرام برای ما چه فایده ­ای داره؟

خیلی از دوستان کسب و کارشون خدماتیه مثلاً پزشک دندانپزشک آرایشگر معمار در واقع محصولی ندارند که توی اینستا بخوان اینترنتی بفروشند ولی این دوستان باید بدونند اینستا فقط فروش محصول نیست. الان شما کسب و کار خدماتی داری اوکی این خدمات شما مشتری داره ولی مشتری حضوری میاد این مشتری که حضوری میاد از شما خرید کنه از یک جایی باید با شما آشنا بشه

الان فرض کن من الان می­خوام برم پیش یک پزشکی یک جوری باید باهاش آشنا بشم. اگه این پزشک توی اینستا باشه اگه در مورد عمل­ه ای جراحیش اومده باشه توضیح داده باشه در مورد دستاوردهاش توضیح داده باشه نظرات بیمارانش رو گذاشته باشه و خیلی چیزهای دیگه مردم قبل از اینکه بهش مراجعه کنند اولا باید باهاش آشنا بشن دوما در موردش تحقیق کنند. وقتی یک صفحه خوب توی صفحه اجتماعی داره توی اینستا داره قطعاً افراد بیشتری باهاش آشنا میشن.

اصلا شما آرایشگری وقتی نمونه کاراتو می‌گذاری افراد بیشتری باهات آشنا میشن یا مثلا شما کار زیبایی‌های دندان انجام میدی وقتی اینها رو قرار میدی در موردش میگی مزیت­هاش رو میگی معایبش رو میگی و خیلی چیزهای دیگه کارت رو بررسی می‌کنی در مقابل رقبا اینکه چرا باید تو را انتخاب کنن خب بیشتر انتخابت می‌کنند و این آورده است برای تو یعنی کسب و کار خدماتی درسته چیزی نداره آنلاین بفروشه ولی اینستا بهش کمک میکنه مشتری بیشتری برای خودش به ارمغان بیاره.

 

برند سازی

و مورد بعدی روی برند سازی هم خیلی تاثیر داره الان شما فرض کنید یک پزشک یک صفحه خیلی قدرتمند در شبکه اجتماعی داره یک پزشک دیگه این رو نداره یا یک آرایشگر یک صفحه بزرگ داره آموزش میده کلی هوادار داره یکی نداره قطعاً این برند قوی‌تریه.

پس اینستاگرام برای کسب و کار خیلی میتونه خیلی بهش کمک کنه و از همه اینها گذشته توی این شرایط اینستا بیش از هر بستر دیگری بهت کمک میکنه که ارتباط خودت رو با مشتری­هات حفظ کنی و در قبال این ارتباط اعتمادتون هم بیشتر جلب کنید

مثال بزنم یکی از دوستام چند روز پیش رفت دندانپزشکی بهش گفتم چه دل و جرأتی داری توی این شرایط و این بیماری میری دندانپزشکی گفت نه خیالم راحت بود گفتم چطوری خیالت راحت بود؟

گفت این آقایی که رفتم پیشش قبلش پیج اینستاش رو دیدم توی پیج اینستاش دور مریض با پلاستیک یک بستر ایجاد کرده فقط دستش از توی اون پلاستیک وارد میشه و تو خیالت راحته که هیچ ارتباطی نیست بعد دائما هم همه چیزهایی که اونجا هست رو ضدعفونی میکنه توی مطب خودش بیشتر یک مریض در یک ساعت خاص اصلا نیست و خیلی چیزهای دیگه ببین همین کارها رو اگر اینستا نداشت چطوری می­خواست به این آقا نشون بده؟ خب این آقا هم استرس داشت مراجعه می‌کرد ولی با نشان دادن همین‌ها استرس رو برطرف کرد ارتباط خودش رو با مردم حفظ کرده.

اتفاقا اینستا برای کسب و کار خدماتی این یک مورد بوده ۱۰ها مورد دیگه می­تونیم نام ببریم که براشون منفعت ایجاد میکنه پس باید در شبکه­های اجتماعی همه حضور داشته باشیم.

 

دوره اینستاگرام برای کسب و کار

من یک دوره‌ای دارم دوره کسب و کار اینستاگرامی توی ۱۵ جلسه اومدیم صفر تا صد موفقیت توی اینستا رو گفتیم و برای کسب و کارهای خدماتی اومدیم کلی آموزش قرار دادیم که چطوری تولید محتوا کنند چطوری اعتمادسازی کنند چطوری مزایاشون رو بگن چطوری برتری­شون رو نسبت به رقبا بگن که مردم اونها رو انتخاب کنند این دوره میتونه به اون­هایی که کسب و کار خدماتی هم دارند خیلی کمک کنه.

برای تک تکتون آرزوی بهترین­ها رو می­کنم پیروز و موفق باشید یا حق.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *